söndag 31 augusti 2008

Lite miljö i FRAtiderna

Jag har mest ägnat mig åt att skriva om FRA för det är vår viktigaste frihetsfråga.Jag vill inte ha Bush och Reinfeldt snokande i mina brev eller lyssnade på min post.
Men vi behöver en Planet att leva på också för att kunna vara fria. Orkaner, översvämningar och smältande isar. Media är fulla av nyheter om om att något håller på att ske.
De här raderna i Atonbladet fångade mitt intresse, de säger en hel del.. :Monsterorkanen hotar republikanernas konvent. Ovädret kan tvinga partiet att flytta fram hela evenemanget
Sippa på cocktails medan människor flyr för sina liv är inte bra reklam.
Flera sydstatsdelegater har dessutom redan meddelat att de inte kan komma.
– Vi bevakar läget noga, säger en talesman för presidentkandidaten John McCain.
.

Mer intressant av wadström. Andra bloggar om: fra yttrandefrihet övervakning pressfrihet frihet FRA-lag FRAlagen väder klimat

samt lite om tågsatsning från mp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar