söndag 14 september 2008

FRA byter namn till SS

FRA, Försvarets Radioanstalt byter namn till SS, Sveriges Signalspaningsorganisation.

Scaber skriver om det och undra också vem som ändrat på wikipedia. Det är 194.218.253.250 dvs statens räddningsverk.

Tror Reinfeldt att vi går på ett namnbyte. Visserligen gick det hem med nysvenskan när har säger sig företräda arbetarpartiet :) moderaterna.

Men avslyssning av dina och mina telefonsamtal accepterar vi inte hur många namnbyten än Reinfeldt försöker göra! Mitt sms är mitt. Min mail är min. Den här regeringen är inte min eller ens svenska folkets längre.

En regering utan folket! De verkar leva helt i sin egen bubbla moderaterna! De ser inte ens hur räntan stiger, miljöhoten som kommer allt närmare, arbetslösheten som stiger, landstingen som saknar resurser, polisen som kapitulerat, bostadspolitiken som havererat...Nu är det tydligen det svenska folket som är hotet eftersom vi skall kontrolleras till förbannelse. Men vi är ju korkade människor som inget förstår, fuskare och skurkar hela bunten .....eller hur

SS är ett passande namn på Reinfeldts skapelse det för tankarna till en tidigare diktatur...Hårda ord kanske men mitt liv är mitt och jag vill inte ha någon Reinfeldt snokande....

Den här bilden är vacker, det finns alternativ till kontrollsamhället!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar