torsdag 1 maj 2008

Ingen kan köpa Livet

Tänkte jag skulle skriva om lite annat än miljö så om "här går hon" hade jag en rolig ide. Men den hade redan Blogge skrivit så bra om så ytterligare kommentarer kändes onödiga.

Stringjeans verkar vara det senaste som galenskaparna kommit på förutom jämställda vägmärken. När jag var liten hette det. "Den som inga byxor har får gå med rumpan bar". men det var då det....

Den galne Österikaren finns det inte mycket att tillägga om heller. Jag kan bara inte få ur mitt huvud att nazisttiden påverkat mannen. Ett sådant förrakt för andra människor är svårt att kommentera. Kanske det bästa vore att släppa ut honom som fredlös på gatan...Men inte vet jag... har du någon vettig åsikt om vad ett modernt samhälle skall göra när dessa människoföraktare dyker upp?

Burrrrrr....vilken galen värld media speglar...avslutar med en lite gladare ton från Di Leva..Ingen kan köpa Livet...


Mer intressant av wadström. Bloggar om: , , , , , , , , .
Technorati:
, , , , , , , .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar