fredag 9 maj 2008

Jag älskar Googles nya översättningstjänst

Jag älskar Google!
Jag är en av många människor som har svårt med att skriva på andra språk. Jag har svårt att stava rätt på svenska också ibland.
Nu går du bara in på Google.se och klickar på språkverktyg och snabbt översätter du din text.
Översättningen är inte helt korrekt men den är gratis.

Jag älskar Google!

Mer intressant av wadström. Andra bloggar om: google ,

Så här blir det på Engelska:

love Google!

I am one of many people who have difficulty with writing in other languages. I find it hard to spell right in English sometimes. Now, just visit Google.se and click on language tools and quickly translate your text. The translation is not quite accurate but it is free. I love Google! More interesting of wadström. Other blogs on: google

Så här blir det på spanska:

Me encanta el nuevo Google servicio de traducción
Me encanta Google! Soy una de muchas personas que tienen dificultades con la escritura en otros idiomas. Me resulta difícil precisar en Inglés a veces. Ahora, acaba de visitar Google.se y haga clic en herramientas lingüísticas y traducir rápidamente el texto. La traducción no es del todo exacta, pero es gratis. Me encanta Google!

Más interesante de wadström. Otros blogs en: Google,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar