torsdag 31 juli 2008

Ok då Expressen ni är inte så hemska

I bloggvärlden kom reaktionerna på torsdagskvällens händelser direkt. Både positiva och negativa åsikter har framförts. - Jag lyfter på hatten till de liberala kvinnorna, skriver bloggaren Björn Wadström på Wadstrom.blogspot.com.
Efter en sådan rubrik i Expressen vad säger jag då?

Ok då Expressen, fred;)

Jag har surat över att ni snodde ett inlägg tidigare på - on all sides -om porrsurfande kristdemokrater utan att ange källan. Och utan svar från chefredaktören då jag epostade.
Det fick ju även till effekt att jag startade Expressenbloggen bara på ren tjurighet. Snor tidningen det jag skriver så snor väl jag "tidningsnamnet"..

Nu väntar jag bara på att Expressen släpper in oss bloggare via länk så kan vi kanske få ett ännu bättre och öppnare mediaklimat.

För är det något som behövs idag i FRA-sverige så är det försvar av det fria ordet.

Mer intressant av wadström. Andra bloggar om: Expressen media blogg press fria ordet yttrandefrihet fra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar