tisdag 13 januari 2009

Årets Blogg - är det opassande?

Nu kör Aftonbladet hårt med sina delmoment Prylar och Teknik. Jo men där finns den några jag brukar läsa. I livsstilsbloggar känner jag inte igen en enda. Men jag får väl titta på dem.
Sport & fritid har Scaber Nestor skrivit rätt surbra om "Aftonbladets anställda nominerade till Aftonbladets "Årets Sportblogg" .... Farbror Skabbe är inte överraskad."

Tävlingar i klasser är nog effektit för att dra ut på processen. Jag tror nog Årets Blogg 2008 Alla Kategorier står sig väl. 2007 vann Mymlan. 2008´s omröstning pågår nu och just nu leder Opassande med 16% av rösterna. Men det är 17 dagar kvar så mycket kan hända. gör reklam för din favorit och rösta.

Eftersom hon leder just nu så tar vi en liten reklamsnutt för ledaren:
"om emma
Kallas allmänt för emma (mina initialer, Marie Andersson, föranledde detta i tonåren) - 44, gillar science fiction, datorer, design — allmänt nördig, helt enkelt. Politisk färg: lila - piratpartist tills några av de frågor som jag upplever som viktigast just nu representeras ordentligt parlamentariskt. “Normalt” står jag till vänster. Den här bloggen representerar inte piratpartiet, dock, utan fungerar som mitt digitala köksbord där jag “pys-ventilerar” mina åsikter om allt möjligt, stort som smått."

Så visst är det kvalite i den här tävlingen. Vi får väl se om det blir en kvinna i år igen. Spännande är det eller hur!
Mer intressant av wadström. Andra bloggar om: Årets blogg 2008 Bloggportalen knuff , , , , TWINGLY, BLOGGOSFÄREN, KNUFF stora bloggpriset

2 kommentarer:

  1. Men å vad trevligt att bli lite reklamad för! Tackar Björn! :) Jäkligt spännande att leda, sist jag kollade låg Heartsick överst.

    SvaraRadera
  2. @opassande
    Kul att du gillar det. Du har en mycket bra blogg såklart. Syftet med att skriva, var inte att påverka och göra reklam, utan info om vem som har ledartröjan. Vi får väl se om det håller ända in i mål. Faktiskt riktigt spännande att följa hur röstningen fortlöper.

    SvaraRadera